Måndag

Där var den helgen över. & min helg fortsätter fram tills nästa helg då jag jobbar 8.30-15 både lördag och söndag. Men idag är det måndag, och min måndag kommer se ut såhär:

1. Äta något för jag är galet hungrig!
2. Gå ner med alla kartonger till sorteringen, måste på alla sett träna Lillfisen att vara ensam!
3. Slappa lite innan det är dags för promenad
4. Upp och hämta leksaker och sedan gå upp i trappingången brevid till granngubben ;)
5. Tjöta hos honom och få Portly att busa
6. Smyga iväg för ännu en ensamträning - hos farfar.
7. Komma tillbaka och sedan gå hem igen
8. Påbörja köttgrytan som tar 2h
9. Eventuellt en ensamträning innan maten är klar
10. Äta tillsammans med min kära sambo
11. Ge Portly mat och sedan promenad
12. Nu vet jag inte mer - slappa hela kvällen!?

Så många punkter, men endå bara småsaker. Dock så är det väl maten som tar mesta tiden av dagen idag. Eftersom det tar typ 2h att göra den, och Andreas slutar vid 4. Så måste senast börja vid halv 3.. Åker väl på att diska med skulle jag väl gissa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0