Kinamat ♥

Åh, mat från Cocothai sitter inte fel alls en dag som denna! Gud vad tråkigt det är när det riktigt pissar ner hela tiden. Jävla regn. Vi som hade tänkt att busa nere på gården efter promenaden idag.. Får hoppas det spricker upp lite!



Min lilla bebis har ju varit hos farfar i 1,5h idag. & han var jätteduktig! Han gnällde inte alls mycket :) så stolt blir man. Nu ska jag även börja röka, fast utan ciggaretter - alltså, jag ska börja gå ut en gång varje timme så att han lär sig att det blir en vana att jag går ut och kommer tillbaka.. Tycker det bara har gått nedför i ensamträningen. Men det ska det bli ändring på! Han ska lära sig :) men bara o kämpa på!

Var ju på arbetsförmedlingen idag med. Gick bra, bara tjöt som vanligt tycker jag. Men däremot så säger han att jag skulle på jobbgaranti på Fredag kl 13. Och det har jag inte fått någon inbjudan på? Konstigt! Tänkte att då ligger väl det hemma då, eftersom jag hann gå innan posten kom idag. Men inte. Får hoppas att det kommer imorgon, men i värsta fall så gör det ju inget. Jag fick ju veta det jag behövde endå. Han sa iallafall att efter denna jobbgaranti-möte så kommer jag kunna få jobb på ett helt annat sett, alltså få in foten lättare. & eftersom jag kommer att få bidrag från dom från och med oktober, så kan jag börja ta praktikplatser, och få in foten på det viset. Så får hålla tummarna att detta gör att jag får jobb! Och bara hoppas att lillfisen lärt sig vara ensam tills jag börjar. Menmen.

Nu kommer min kära sambo snart hem med maten :D:D ska bli så gott! Underbart att kunna lyxa till vardagen lite såhär när det regnar! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0