Fredag

Åh ljuva fredag! Idag känns det som att det är fredag. Jag vet inte riktigt varför. Eftersom jag nästan alltid är ledig hela veckor, vilket gör att jag inte känner när helgen kommer- för det är oftast då jag jobbar.

Men idag är det fredag! Solen skiner, och jag blir bara mer och mer nöjd med min MacBook Pro :) helt underbar är den!

Idag ska jag & mamma åka till Hundfix och klippa klorna på Portly.. Klarar inte av det här hemma eftersom han bara ska slinka sig bort.. Hoppas det går bra! Sen ska vi köpa mat till honom :) det behövs ju det med! Sen blir det nog o gå in på Telia o fixa ett par saker. händer ju lite nu framöver :/


Men nu ska jag nog ta o fixa mig lite. Får se om jag orkar diska.. Mamma kommer vid halv 1. & jag ska hunnit gå ut med plutten innan dess. Får se.. Det är ju sååå tråkigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0