Stöket fortsätter..

Usch, saker överallt! & när det känns som man kommit en bra bit på vägen, ja då har man bara gjort en liten smula.. Skickade efter sladdar till min dator igår kväll. En miniadapter som blir till HDMI och en HDMI kabel då, så jag kan koppla datorn till tvn :) rätt gött och kunna göra det så man har större bild när man ser på film. Slipper dessutom ha en dvd som bara tar plats oxå! Men det är inte billigt må ni tro! Två små sladdar: 500 spänn ;o fattar inte.. Menmen.

Idag ska jag jobba igen, dock bara kväll :) men det är inte o klaga på! 16.30-20.30 är det som gäller! Tjejen jag vikade för i måndags är fortfarande sjuk. Får se om hon är frisk tills imorgon. Annars kanske jag får natten då oxå. Får se :)

Men tänkte iaf att jag skulle åka ut till mina föräldrar framåt 2 kanske, så pojkarna får busa :) sen tänkte jag lämna kvar lillplutten, så han slipper vara själv en stund innan Andreas kommer hem. Eftersom jag måste åka när han slutar. Så då får han vara o busa med de stora pojkarna istället :) roligare för honom!

Är tråkig o inte lägger ut bild idag.. Men har inget roligt att visa just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0