So far

I torsdags tittade vi inprincip bara på film. Vi lagadade även Flygande Jacob som blev väldigt lyckat :)

Igår tittade vi oxå lite på film. Var och gick en sväng i en del av Malmö stad med Portly :) så köpte vi godis på Hemmakväll för att seda svulla till film :D haha asgott! Vid halv 5 kom Annies kompis Lena och vi gjorde våfflor, mums! Sen så började vi dricka lite smått, och tittade på Idol och åt chips :) Sedan under Idol kom en till tjej som hette Sara och framåt 9 snåret så om även Annies pojkvän Johan. Vi spelade spel och drickan fortsatte, och med mycket skratt!

Sedan bar det av mot en annan fest som var i en slags lokal här på våningen. Tog med mig Portly och han blev kvällens höjdpunkt, såklart :) men några bilder ifrån vår såkallade förfest hos Annie..




Haha, mig kan man ju klippa bort i hörnet, för jag var ju inte ens med på bilden ;p

Men iallafall.. Kom hem vid halv 2 kanske. Somnade och vaknade sedan av att Portly började skälla.. Sen hamnade jag & Johan i världens längsta konversation, medans Annie sov ;p Men Annie vaknade efter ett x antal timmar, och då skulle det ätas skagenröra macka och hit och dit. Sen så kletade Johan skagenröra i ansiktet på Annie, haha så jäkla kul! ;p & här blev resultatet ;)


Men sen så när klockan blev 6 på morgonen så gick jag ut med Portly och därefter så sov vi som grisar fram till 1- halv 2 ;) Nu står Annie och lagar god lasange till oss :) underbart! Sen får vi se vad dagen har att erbjuda :)


Kommentarer
johan :D

haha sköna bilder :P

2011-10-12 @ 21:29:24
URL: http://johanakesson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0