Sista dagen

Jaha, då var det sista dagen här i Malmö. Imorgon kl 8.17 bär det av mot lilla Nässjö igen. Lite skönt på sitt sett, få komma hem till älsklingen igen :) Men tråkigt att inte kunna vara kvar här med Annie. Dock kommer hon hem den 12 igen ;)

Igår gick vi till den där festen. Hur mycket folk som helst i den lilla lokalen. Dock så tycker jag att endel är riktigt respektlösa! De kommer fram och hälsar på Portly, helt utan att fråga - och säger inte ett smack till mig? Hallå, det är jag om äger hunden?! Man går väl tex inte fram till en bil och liksom provsitter den osv utan att fråga? Tycker det är riktigt dåligt! Jamena, hunden kan faktiskt vara aggressiv, och då måste man ju fråga innan för att veta - annars får man ju skylla sig själv!

Men det var däremot många som frågade mig först innan de hälsade, och liksom frågade massa saker om honom och berömde (kan man säga så?) att han var jättefin och söt :) det uppskattas mycket, mycket mer än någon som bara går bra och klappar!

I vilket fall så stannade vi inte så länge.. Var rätt lamt. Så kom i säng hyfsat tidigt iaf. Vid kl 7 imorse väcker lille Portly mig för att gå ut :) så söt han är! Men han ville inte äta sin mat när vi kom in igen :( vet inte vad det beror på. Lämnade det framme, men han har ftf inte ätit.. Hoppas han äter sen!

Annie & Johan är o hämtar pizza nu, och fick veta att Malmö har inte kebabsås på sina pizzor.. Ytterst sällan. Så får se om det blir det eller vitlökssås (gott?) åter står att se! Aja, förmodligen hörs vi inte mer fören jag är hemma i Nässjö igen, så, take good care! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0