Ostbågar

Lite mindre än 4h kvar.. Har tittat på It's complicated och ätit ostbågar nu. Får väl dra igång en till film. Hade det varit vardag hade det inte varit så långt kvar. Men nu på helgen så jobbar vi 12h istället för 10h. Men det är pengar! Så ska ej klaga. Vet inte riktigt vad jag ska välja för film denna gång bara. Känner att jag egentligen bara vill hem och sova.. Hade varit skönt. Har inte ätit min mat än, fläskfile och potatisgratäng - mums! Men eftersom jag ätit ostbågar nu så är jag inte hungrig som jag brukar vara vid denna tiden. Dock så har jag ju 4h på mig att bli hungrig. Så det slinker nog ner i magen innan jag åker hem för att sova :) hihi.

(och nu av en konstig anledning kan jag inte kopiera bilder från google som jag brukar göra.. - förmodligen för att jag har MacBook nu, och det inte funkar på dessa datorer? - men jag skulle iaf ha en bild på ostbågar här)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0