Malmö

Nu är jag i Malmö, hos Annie och har precis vaknat från att ha sovit min första natt i hennes, ja, lite väl osköna soffa ;p så har lite ont i ryggen nu. Men det får gå :) Här kommer en bild från igår, när vi hade kommit fram



Men igår, gott folk, då hände det något som varit det roligaste jag varit med om på länge!! Jo det var såhär. Att min kära farfar var snäll och körde ner mig & Portly till stationen i Nässjö. Sen tänkte han att han även skulle vara snäll och hjälpa mig upp med väskan på tåget, eftersom jag var tvungen o bära Portly. Men jag & Portly fick mer sällskap.. Farfar hann inte av tåget innan de stängde och åkte iväg!! Hahahahahahha, jag tror nog aldrig jag har skrattat så i hela mitt liv! Haha, så det var inte mer med det utan han fick åka med till Alvesta, och sedan ta tåget hem igen! Jaa, gud vad vi skrattade! Men det var ju roligt med lite sällskap iaf :) och han ringde sen när han hade kommit hem till Nässjö igen, och det hade gått smidigt och bra :) som tur var! hahaha, men nu har vi ännu ett minne tillsammans!

Själva resan i sig gick bra, Portly var inte åksjuk eller något sådant. Men däremot skulle han visa sig kaxig mot de andra hundarna och skälla och ha sig. Så lite bökigt var det ju allt.. Fast efter ett tag när alla andra med hundar hade hoppat av så låg han bara o mös :)



På kvällen igår lagade vi Flygande Jacob och myste till filmer :) helt okej kväll! Idag vet jag inte vad som händer. Annie hade inställt i skolan så hon var ledig idag med. Så får se vad vi hittar på :) kanske ska testa på att ha med hund in på Galleria/klädaffärer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0