Jobb!

Var ett tagsen nu.. jag vet! Men för tillfället så är det helt kaos i mitt liv! Är totalt helt upp & ner. & vet inte riktigt om jag ska skriva vad det beror på eller inte. Folk pratar så förbaskat! Ne, jag låter nog det vara. De som är nyfikna får väl antingen fortsätta vara nyfiken och dra egna slutsatser, eller helt enkelt fråga!

Men jag sitter iaf på jobbet just nu :) underbart att äntligen jobba en natt igen!
För tillfället jobbar jag bara var 3:e helg, lördag och söndag dagtid. Men blev förfrågad om att hoppa in inatt för en som var sjuk - och självklart gör jag det! Underbart att få prata ikapp de 3 veckor som blivit förlorade. Tur jag fick en natt så det slapp bli 6 veckor imellan!

Jobbade nu i helgen, men då var det hos pappan :) Fick då några väldigt positiva besked! Så hoppas hoppas! Håller tummar och tår så det gör ont, vill så himla gärna. Men det ser iallafall ljust ut :)

Bjuder på en bild på min lilla prins som blev 8 månader igår! ♥


Buse som har kommit i troståldern och biter på allt! ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0