03.27

Sökte ett jobb nyss.. Som personlig assisten hos en 5 årig pojke. Tjänsten var på 75% och omfattade både dagar, kvällar, nätter och helger. Får se hur det går. Skulle så himla gärna vara här, och har goda chanser för att eventuellt för en tjänst på 40%. Så vem vet, kanske kan göra upp så det funkar att jobba på båda ställerna?

Ja, när man är arbetslös så måste man ju ständigt vara på vakt efter jobb. Så skulle jag få på det nya stället så får jag ju bara vara glad. Även att jag vill vara här! Men får nog ftf ha kvar mina helger om det inte funkar att ta båda.. Aja, får ta det när det kommer. Är bara så mycket tankar just nu. Så svårt o veta vad man ska göra med sitt liv!

Just nu så tittar jag på hitta nemo. Underbart tidsfördriv :) älskar barnfilmer, kanske inte har blivit så vuxen än? Haha, snart dags för svärmors mat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0