Underbar födelsedag!

Nu är jag äntligen hemma efter en lååååång dag på Ullared. Men det har varit en helt underbar födelsedag! Jag har haft så kul! Även att det blev en hel del tusenlappar, mer än jag kunde ana att jag ens tänkt köpa. Men har kommit hem med massa fina saker, och jag ångrar inget köp. Jag, som aldrig shoppar annars, tycker att 3 fulla kassar med fynd från Ullared, är VÄL spenderade pengar!

Nu har jag ont i fötterna så det skriker om dom, om det nu hade gått. Jag är sjukt trött, och det känns som att jag lär däcka vilken minut som.. Men jag ska ju, för ovanlighetens skull, jobba på dagis imorgon. Ska vara vikarie mellan 7.50-13, så jag kanske mer eller mindre är värd att gå och lägga mig nu, vid denna tiden. Med tanke på den långa dagen, och att jag ska upp i tid imorgon.

Så vill tacka min älskling Andreas, och min syster Emelie, för att ni gjorde min födelsedag helt underbar! Nu blir det nog som sagt sängen för mig. Kanske kan lägga in lite bilder på mina fynd imorgon.. OM jag orkar ;) Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0