Ullared

Tänkte att jag skulle lägga upp en bild på det som jag köpt på Ullared :)


Börjar rabbla upp då ;p

Termobyxor, t-shirt, en typ av poncho, klänning och jumpsuit i leopard :D
Proffs hårspray och torrschampo, fingervantar till iPhone, Spel till mitt PS3 Move,
3 pack trosor, färgpatroner, 6 paket hårfärg, sminkborttagnings-servetter, dammhandske ;p
Termotights, matvåg, Sex and the city - boxen ♥, Greys's Anatomy säsong 7 ♥, rattmuff, bilskrapa med handske,
4 st hipsters, smink"svampar", urtunningssax, highliter, mascara, solpuder, sminkborste, sminkväska...

Köpte även julklappar och lite sådant, som jag inte kan visa. Men oxå två st korgar till min bokhylla, som jag inte fick med på bild :)

Måste säga att det var en riktigt lyckad födelsedag! Kunde säkert köpa lika mycket till.. & som tur är så ska vi dit i mellandagarna igen :D Så då blir det mer :) hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0