Sjuk..

Jaha, då har man legat sjuk sedan söndags. & jag har varit sängliggandes, nästan orörlig konstant hela dygnet runt! Fram tills igår, då jag kände mig lite bättre.. men cp dålig imorse igen! Suuuuuger! Har nog fasen aldrig mått såhär dåligt, men just nu orkar jag inte gnälla över hur dåligt jag mått. För hur som helst, så känns det som att det är på rätt håll iallafall.. Jobba ska jag inte göra i helgen, vill inte att det ska komma tillbaka. Eller smitta min brukare!

Men hur som helst..! Imorgon, ska jag, vare sig jag är pigg eller inte, in till stan för att köpa..... Ja det får ni se! :D har väntat hela månaden på att lönen ska trilla in så jag får köpa det. & att jag är sjuk får inte stoppa det. Haha, låter desperat. Men känns som en liten tröst efter att ha varit fast inomhus, och allra värst- i sängen hela veckan! Så ni får se imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0