Påbörjad förändring?

Ja, jag måste få en förändring i mitt liv. Jag pallar inte väga såhär mycket, och bara bli större och större! :( jag älskar mat och all dess onyttigheter. Men någon gång måste det ta stopp! & det känns som att jag är där nu. Iallafall påväg till att komma dit. Har blivit medlem i matdagboken.se där man räknar ut hur mycket man ska äta och hur mycket man gör av med i olika montionssätt. Förstår mig inte riktigt på hur man gör än, och menyförslagen på kosten där består väldigt mycket av fisk, vilker jag absolut inte gillar :(

Men till nästa vecka, på måndag. Då ska jag iallafall ha kommit underfund med sidan, och jag SKA ha menyförslag i åtminstonde 5 dagar till och börja med. & då är det både lunch och middag jag ska äta. Dessutom frukost och alla mellanmål.. Shit jag är redan trött ;o men hoppas för guds skull att jag kommer in i det snabbt. För jag vill ha förändring! Vill kunna få motivation till att träna mer så jag kan nå mitt mål i vikten.. Åtminstonde 10kg.. och så det ser ut just nu 12kg :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0