Dag 19 - Detta ångrar jag

Ja, jag vet precis vad jag ska ta upp. Jag ångrar att jag har låtit mig bli såhär stor. Väga såhär mycket..

När jag för säkert 4 årsen slutade röka. Alltså från att röka varje dag, flera stycken - till enbart på fester (väldigt sällan!), och nu ingenting alls. Då började jag att äta ostbågar. & i was stuck! Visserligen hängde väl inte allt just på det. När vi bodde i stuntamålen, (skogen) innan jag hade min moped - så GICK jag, så cyklade jag, överallt! Och innan dess, när vi bodde på Brogatan, ja då gick jag fram och tillbaka till skolan, varje dag! Titta på mig nu?

Bland alla ostbågar, och alla andra onyttigheter, så hade jag min moped på sommaren, och mina BEN på vintern. Så var det alltid. Jag gick överallt. Men redan då började latheten. Mopeden var ju så mycket smidigare, och snabbare än benen. Nu har jag körkort, bor 8km utanför Nässjö. Finns ingen chans att jag har den möjligheten att gå så mycket som jag gjorde för ett par årsen.

Så jag ångrar, att jag inte fortsatte att hålla igång på det viset som jag gjorde innan. Att jag inte kan hålla mig ifrån allt som är onyttigt. Att jag lät mig själv bli sånhär..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0