Dag 18 - Ett pinsamt ögonblick

När jag var liten, så händer det en väldigt pinsam sak när jag var med min syster och mamma och handlade på Willys. Dåvarande Exet. Jag var i den åldern då man frågar väldigt mycket, och man är bara allmänt nyfiken. Vi hade handlat klart allting och sedan så hamnade vi bland alla chips och salta pinnar och allt dess like. Så frågade mamma vad jag ville ha, men jag kunde ju förståss inte komma på.. När jag hade stått där en stund, så tar jag fram något som jag ville ha (kommer inte ihåg just vad) och så frågar jag mamma: "Vad är det för smak på denna?"

"Ursäkta?" hör jag, vänder blicken mot det jag trodde var mamma, och ser en gammal gubbe stå bredvid mig! Jag tappade påsen med stora ögon och tappade hackan och insåg att det var ju inte alls mamma! Hastigt gick jag därifrån, och finner både min syster och min mamma står bakom en hylla och skrattar åt mig!

Haha, ja nu kan man skratta. Men det var ju lagom pinsamt för mig då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0