Dag 16 - Min första kyss

Hahaha, denna var kul ;p
Jag minns det så väl! Jag var rätt liten, kanske gick i 3-4 klass eller något, gick iallafall på Åkersskolan. Det är så löjligt! Jag blev tillsammans med en kille, eller ihop som man säger när man är liten. Men egentligen så ville jag vara ihop med hans kompis, som var mycket snyggare, tyckte jag ;p hahah! Så var vi hemma hos en kompis till mig. Jag och min kille, sen var det hon och den killen jag tyckte om. Vi hade bestämt oss för att vi skulle kyssas för fösta gången. Jag med min kille, och hon med den andre. Vi gömde oss under filtar, så vi inte kunde tjuvkika på varandra. Så hände det. & jag tyckte inte alls om det! - för jag ville ju hellre vara under den andra filten. hahahahaa, så elak man var när man var liten!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0