Dag 15 - Mina drömmar

Jag stora drömmar. & jag tänker på de ofta! Jag är en person som längtar väldigt mycket till framtiden, jag planerar och vet i stort sett precis hur min framtid ska se ut ;) haha. Sen finns det ju en anledning till varför det kallas för drömmar, inte säkert att det blir just så. Men man kan ju alltid hoppas! :)

Så ja, vi börjar med lite enklare saker.

1. Jag älskar att fotografera. Har alltid velat bli en riktigt fotograf, därav den stora drömmen: att ha en egen fotostudio! Jag har många, många gånger blivit helt frustrerad av hur mycket jag vill! Suttit flera timmar och sökt på internet om hur man på enklaste sett gör en egen fotostudio, men så kommer man till det allra största hindret - pengar! Pengar, pengar, pengar. Varför måste det kosta så mycket?! Men iallafall, önskar att jag hade det så man kunde skaffa sig all den där proffs-utrustningen som man drömt om. Kunna hitta ett bra ställe och bygga upp studion, och bara få ägna mig åt det jag tycker så mycket om! :)


2. Jag har ett intresse, som inte kanske lyfts fram så mycket. Min störa dröm är att få ha Mustang-cab! Ända sedan jag var liten, har jag alltid sagt att "en sån ska jag ha, pappa! en sån ska jag ha när jag blir stor!" - Och jag ska banne mig göra det till verklighet! Vet precis hur den ska se ut. Den ska vara från 65-70 talet. Den ska vara cabrole (stavning?). Jag ska lacka den i Candy-röd och det ska vara kritvita skinnsäten och detaljer i samma Candy-röd som lacken.. Ja nu drömmer jag mig bort ;) haha. En bil som jag ska byta upp mig till, inom snar tid är en sprillans ny Ford Focus Titanum med lacken Frozen White! Den är en dröm som är lite mer lättåtkomlig.

Min kommer däremot vara ännu finare än denna! :D hihi

3. Har sedan jag var liten alltid velat ha en egen häst! Jag red länge under min barndom, men har aldrig fått chansen att få en egen. Så detta kommer jag uppfylla när jag är äldre. Man ska inte ge upp en barndomsdröm bara för att man blir vuxen, nejnej! I hopp om att jag har tillgång till ett fint stall nära mitt hem - då ska jag banne mig ha en häst framöver!

Nu till det lite mer seriösa - kärleken! ♥

4. Jag drömmer om ett liv med min Andreas! Jag har redan fått uppleva mycket av mina drömmar tillsammans med honom. Vi är förlovade, vilket var min allra stora tonårsdröm - att få hitta min prins jag vill förlova mig med :) Våra drömmar tillsammans är att förhoppningsvis inom ett år flytta till ett hus tillsammans! När vi flyttar så får Portly en valp-kompis, som nu ser ut att bli en Japansk Spets :) Andreas kan möjligtvis få sin dröm uppfylld i att få ha en Schäfer, men mitt krav är då en långhårig.

5. Min längtan efter att få uppleva mirakel är enorm! ♥ och jag vet att det är med Andreas jag vill få barn med. Tänk att få uppleva något så fantastiskt som att ett barn växer inuti dig, tillsammans med den du älskar! Jag & Andreas pratar mycket om vår framtid och våra drömmar, även om våra barn. Namn har vi redan förslag på (a) åh vad jag längtar! Jag har alltid velat vara en ung mamma, så vem vet, det kanske snart händer ;) ..


6. Drömmer om ett stort, fint bröllop :) Då jag äntligen får ta över Andreas efternamn. Då jag får heta Sandra Hultinsson ♥ ingen av oss är döpta, eller tror på gud. Så jag har inte riktigt bestämt mig för om det ska vara i kyrka eller inte. Om det blir i kyrka, vill jag inte att det ska handla så mycket om Gud. Annars har jag en fin bild framför mig då men gifter sig på sommaren, solen lyser och man är vid havet :) Vill iallafall ha en stoooooor vit maffig bröllopsklänning och det ska vara massor av gäster :) Vi får se hur det blir. En sak som jag iallafall vet, är att jag vill ha barn innan jag gifter mig, men att jag endå ska vara ung.

Jaa, jag har mycket drömmar. & jag har säkert inte fått med allt. Men det är endel iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0