Dag 13 - En vanlig dag hemma hos mig

Min vardag är ganska så trist. Men för att specifiera mig lite extra just nu, så ska jag lägga in tider oxå ;) haha

05:15 - (hårda bud!) Går upp för att vakna till lite
05:30 - Går ut med min valp så han får göra sina behov
05:35 - Ger honom mat, då han nästan aldrig vill äta..
05:45 - Gosa med de alla 3 pojkarana i sängen
06:30 - Mamma kommer hem från jobbet, så man kan somna om! :)
Mellan 11:00-12:00 - Vaknar, sitter vid datorn.. Gör inte ett skit
13:00 - Går långpromenad med mamma och Tripp, Trapp, Trull

Gör sedan inte en fluga förnäm fören..

15:30 - Försöker komma på vad man ska äta
16:00 - Eventuellt har jag hjälp mamma med maten, och den är nästan klar.
16:12 - Pappa kommer hem, blir fullt ös på pojkarna
16:15 - Äter mat
ca 17:00 - Ger pojkarna mat
17:30 - Går ännu en långpromenad, nu med mamma & pappa och pojkarna

Gör nu inte allt för mycket heller..

Runt 22:00 - Dags att sova igen..

HAHA, vilken tråkig dag! Men efter kl 17:30 där, efter långpromenaden brukar det väl vara lite varierat. Antingen kommer Andreas till mig, eller så åker jag & Portly till honom. & då blir självklart nästkommande dag annorlunda. Men oftast ser det ut såhär. Gör inte allt för mycket om dagarna. SÅÅÅ tråkigt! Men det är väldigt mycket bus om dagarnar :) när man har en valp som triggar upp de gamle så blir det ös vill jag lova! Haha :) och självklart väldigt mycket mys!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0