Dag 11 - Mina syskon

Jag har en storasyster. Hon heter Emelie och fyllde 21 år den 21 augusti detta året, så hon blir alltså 22 nästa år. Hon har alltid varit som en liten extramamma för mig, och i mina ögon har det varit lite jobbigt. Men så är det ju när man är liten och inte förstår varför storasyster är så mammig mot lilla syster. Hon ville ju bara skydda mig :) Idag är vi vuxna och är mer som kompisar, och det känns bra :) efter att i många många år bråkat och slått varandra, haha. Hon bor tillsammans med sin pojkvän Eddie i en bostadslägenhet som de nyss köpt. De är fullt igång och renoverar, roligt för dom! De har varit tillsammans i snart 4 år och varit förlovade i 2,5 år.


Förra året efter jag fyllt 18 år så tatuerade vi oss tillsammans. Min står för Lillasyster, och hennes för Storasyster ♥

Emelie ställer upp för mig, vad det än gäller, även att syskon kan tetas ibland ;) Men det är vad storasystrar gör. Här kommer till bild på oss, som slutspurt, från min student :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0