Dag 08 - Favoritsaker jag äger

Det allra värdefullaste som jag köpt, det är min älskade valp Portly! ♥ jag ångrar inte en sekund på att jag köpte honom, och det känns underbart att själv få vara hundägare till en sån underbar liten varelse som han!


Andra favoritsaker, om man ser mer till saker då, så är det min MacBook Pro! Den är lätt så värd sina pengar! Även min iPhone 3g, dock som eventuellt snart blir utbytt till iPhone 4s. Men det är inte säkert än. Men är inte heller missnöjd med iPhone, snarare tvärtom! Älskar Apples produkter! ♥


Min systemkamera är även en stor favorit bland de saker jag äger. Det är en Nikon D60, och än så länge äger jag 2 objektiv, men snart så kommer det en blixt oxå till samlingen :) är ett stort fotofan! Drömmer om att ha en egen fotostudio.

 

Sist, men inte minst, vad jag kommer på just nu iaf, är min lilla bil :) Det är en Renault Clio, supersöt, passar mig jättebra som första bil. Dock har jag tröttnat på den, och inom ett år så byter jag upp mig till en sprillans ny Ford Focus :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0