Dag 05 - Vad är kärlek för mig?

Kärlek för mig är mycket. Att få ha någon nära. Att veta att någon finns där. När man får somna tillsammans med någon, i dess armar, och veta att han kommer vara där när jag vaknar. Få vakna av ett leende och en puss. Att ha en person som alltid finns där, som skrattar med dig när du är glad, håller om dig när du är ledsen. Som står ut med att du kan vara arg och jättejobbig ibland, som älskar dig i vilket humör du än är i. Någon som man inte tröttnar på, som inte tröttnar på dig. Kärlek för mig är Andreas, han är allt detta ♥ att få vara med honom, och veta att det är han, just han, som jag vill dela resten av mitt liv med. Som vill det med mig med.

Kärlek för mig är inte bara den man är tillsammans med. Kärlek är sin familj. Kärlek är släkt och vänner. Allt som berör sitt hjärta är kärlek. Det man inte kan leva utan. & det jag inte kan leva utan, det är mina hundar. De är kärlek för mig! De ger så mycket mer kärlek än vad människor gör, vi är deras liv, de klarar sig inte utan oss, och jag klarar mig inte utan dom. En riktigt djurvän vet vad kärlek till djur är! ♥


Detta är min kärlek! Men det finns mycket mer i livet som ger kärlek än det jag har tagit upp. Detta är iallafall den största kärleken för mig. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0