Dag 03 - Mina föräldrar

Som ni läste i förgående rubrik, så har jag varit riktigt trotsig i min ungdom. Har haft jättestora bråk med mina föräldrar, och haft det allmänt jobbigt med dom! Men nu. Vi har den bästa relationen man kan ha med sina föräldrar. Jag älskar dom! ♥

Jag börjar med min pappa. Han heter Roger och fyllde 42 år i april detta året. Vi två är jättelika. Vi båda har ett sånt otroligt temperament! Vi har båda kort stubin och vet vad vi vill! Så vi två funkar inte så bra ihop om vi väl bråkar. Höjer han rösten, så gör jag det med. & det blir bara ett herrans liv, då vi båda har starka viljor. Men nu, så delar vi intresset mat och hundar ;) haha. Det jag är lik honom till utseende är nästan hela jag. Lite större kroppsbygnad, runt ansikte, dubbelhakan (haha), näsan och öronen :)

Min mamma heter Maria och fyllde 41 år i september detta året. Med henne kan jag prata om allt! Det har iallafall blivit så på senare tid. Jag kan skrika ut mina aggressioner jag haft under dagen eller om saker. Jag kan gråta ut över saker jag tycker är jobbiga. & bara prata om saker som händer och jag vill ska hända. Hon och jag har äntligen fått riktiga mor&dotter relationer, det känns att jag kan lita på henne. Hon är som en kompis, och som ett bollplank. Många säger att jag har min mammas ögon. Jag har även fått en del egenskaper som att vara lugn, ha lite svårt för att prata med människor jag inte känner och att vara kvällsmänniska ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0