Dag 01 - Om mig

Då börjar vi.. Jag heter Sandra, fyller 19 år den 16 november, så det är snart :) Jag kommer från lilla Nässjö, som ligger 4 mil söder om Jönköping. Lever tillsammans med min pojkvän Andreas som jag har ett stadigt förhållande med sedan 2009, vi är förlovade sedan Mars detta året och han är min stora kärlek! Min familj består av Mamma, Pappa, Storasyster, men de kommer ni få höra mer om på just de rubrikerna. Jag har 3 hundar, 2 som är hela familjens och har själv en liten valp :)


Tibbe är 7 år, Rambo 5 år och lilla Portly på snart 9 månader :)
Jag älskar hundar och skulle kunna ha en hel flock. Jag har även ett stort intresse för att fotografera, drömmer om att bli fotograf. Tycker mycket om att baka och dansa med.

Jag tog studenten detta året efter att ha gått Barn- och fritidsprogrammet på Brinellgymnasiet i Nässjö. Det var jätteroliga år och jag ångrar inte att jag valde den linjen. Under sommaren testade jag på att jobba inom Hemtjänsten och även som Personlig assistent hos en underbar 4-årig pojke, där jag fortfarande jobbar :) under gymnasietiden hade jag praktik på förskolor. Så jag har testat på både äldre och yngre. Men det är som personlig assistent jag vill jobba som!

Jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst att skriva om mig själv. & det känns endå inte som att ni kommer få kläm på hur jag är endå. Krävs att man känner mig ;) haha. Men har berättat lite om mig iallafall! Sist men inte minst, såhär ser jag ut:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0