Tummen upp! (y)



Idag har jag packat det allra sista, det menas att alla mina kläder ligger numera i min resväska och sopsäcken som ni ser på bilden ;) & vill lova att både resväskan och sopsäcken är proppfulla! Jag har även handlat lite mer till lägenheten med mamma idag :) har oxå fixat så jag ska få kolla på nya glasögon på måndag, och hoppas verkligen att jag trivs i dom!

Sen nu så har jag försökt att plugga till provet vi har imon i Psykologi B - går inte bra alltså! Dels för att jag känner att jag hade behövt gå igenom det mer. & dels för att jag blir distraherad av allt med flytten och datorn och allt.. kan inte fatta att vi verkligen hämtar nycklarna imorgon :D:D

Tyvärr kommer det vara så att jag kommer inte kunna blogga något nu när vi flyttar, för vi har inte beställt något bredband. & jag vet inte heller när vi kommer att göra det. Men jag kommer försöka skriva när jag är i skolan och hemma hos mamma & pappa. För här kommer jag vara rätt mycket, kommer sakna hundarna så fruktansvärt!

Menmen, har en helt underbar helg framför mig. Så nu väntar nog sängen på mig för att det ska gå fortare :D

Natti natti på er, så hörs vi när jag har tillgång till dator!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0