Trevlig dag :)

Hej alla glada i vårvädret!

Äntligen har solen börjat titta fram och man har fått väldiga vårkänlor! Hoppas bara snön försvinner med rask fart nu ;) Dagen idag har tillbringats med Jennie & Frida :) vi började med att träna lite till vårat projektarbete med dart. Riktigt roligt att få testa på lite tekniker o sådant. Därefter gick vi till Thimons för att ta en fika, riktigt mysigt! Satt där, ja vet inte hur länge, men minst en timma :) Hade mycket att prata om & tiden bara rann iväg. Väldigt trevligt med andra ord :)

Sen körde jag hem Jennie till sig, & jag och Frida åkte till RIA Center där min mormor jobbar. Där kollade vi lite om vi kunde hitta lite småplock till min lägenhet, hittade b.la ölglas ;b Mormor sa att hon kunde plocka undan dom ifall det kom in ett till, eftersom det bara var 5 st. Sen så var vi på övervåningen o kollade lite vad det är mormor egentligen pysslar med där. & då visade hon mig två st kökstavlor som nyligen kommit in - hur fina som helst! Precis sånna jag tänkt mig! Så hon lovade att hon skulle plocka undan dom till mig :) helt perfekt ju.

Dessa bilder är tagna från Google! & jag kommer inte ihåg ifall det var såhär de såg ut, men detta stuket var det, & har något svagt minne av att de var väldigt lika de jag hittade på Google.





Tror iallafall att det kommer bli jättebra med dom! :) när vi var där passade jag även på att ta med mig 3 flyttlådor hem, som jag lånat givetvis. Måste ju seriöst börja packa snart :D hihi. Men sen bar det av hem till mig. Frida följde med hem istället för att slippa vänta på bussen i stan så väntade hon på bussen hos mig. Så blev en stund här hemma med (:

Nu har hon åkt & jag fick nyss veta av Andreas att vi måste hämta sängarna vi beställt nu redan i helgen.. Känns lite tidigt, hade velat få lön först. Men aja, nu vet vi ju iallafall att de har kommit :) så att de inte blev försenade.

Men nu ska jag nog börja som smått packa lite, :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0