Studiedag

Godmorgon alla glada!

Idag är det studiedag, riktigt skönt att få ta det lugnt en dag! Dock blir det inte så jättemycket lugnt för min del. Eftersom hela dagen kommer att bestå av plugg :/ suger när man ligger efter.. Lite svårt att koncentrera sig på det som är viktigt nu när hela jag bubblar av lycka för flytten. Igår tex, då vaknade jag hela 2h tidigare än jag skulle, bara för jag tänker så mycket på allt kring flytten. Det kommer bli så underbart! :D 14 dagar kvar till Göteborg, och 21 dagar kvar till flytten :D

En sak som är lite tråkigt.. Det är att det var studentfest på Backyard igår. & jag jobbade!!! Jag ville så gära följa med dit, jamena första studentfesten?! Men eftersom jag jobbade till 21.30 och insläppet slutade vid 21.45 så hade jag aldrig haft någon chans till att hinna ner dit.. & jag fick veta om studentfesten alldeles för sent för att hinna byta med någon med :/ men aja! Inga sura miner, för Annie kommer  ju hit imorgon :D och då blir det fest som aldrig förr! Haha

Sen idag när älskling slutar jobbet så ska vi ev köpa sängarna. & sen ska vi kolla om vi hittar en soffa på Soff&Säng här i Nässjö . Lite lättare att hämta den här än att den är i Jkpg. Men lördag blir shopping som aldrig förr & vi ska rensa hela Ikea på grejer :D:D längtar!



Nehe, nu ska jag försöka få i mig lite frukost. Sedan dyka in i allt pluggande.. :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0