Plugg

Dagen idag har bestått av plugg, plugg, plugg. & jag som aldrig pluggar? Knappt. Men en tråkig nyhet var att jag fått ig varning i Engelska B, dock har det förklarliga skäl som jag inte tar här. Men har en hel del att ta igen vill jag säga. Så måste ta ett snack med henne på fredag om vad jag har att göra och hoppas på att få alla uppgifter, som jag sedan ska försöka arbeta av med tiden.

Har dessutom en fett jävla prov på måndag så innehåller alla dess teorier man ska kunna när man går BF, jippie! Men det får vi väl hoppas att jag fixar. Har iaf kunnat stryka 5 av 10 saker på min MÅSTE GÖRA! lista. Dessvärre kommer den att fyllas på mycket snart! Men har iaf kunnat arbeta mig igenom endel av det.

Men sedan får jag ju inte glömma!! Idag är det ingen vanlig dag, utan det är bebisens födelsedag idag :D



Rambo 5 år idag :) han har blivit en stor pojke nu. Men han kommer alltid att vara min lilla bebis endå (a) hihi.

Nu ska jag nog sätta på tvn en stund, vänta på att mamma ska komma hem så jag kan byta några ord med henne. Ska nämligen inte komma hem imorgon efter skolan så kan vara bra om hon vet om det. Hoppas på goda möjligheter imorgon :D Vill verkligen ha lite glada och positiva saker här i livet nu, det behövs när man har så jäkla mycket plugg..

Men men, vi får se när vi hörs nästa gång. Annars får ni har det bra :) godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0