Phuu..

Nu är jag äntligen klar!

Har nu sedan ett x antar timmar skrivit klart, CV, två olika personliga brev, mejlat medborgarkontoret om sommarjobb & även mejlat ABCgruppen om mina byxor som var för små som jag skickat efter från dom.

Alltså.. Har suttit o klurat o klurat hur man skriver ett Cv. & när jag suttit o skrivit klart allting och kände mig väldigt nöjd så inser jag att det har blivit 3 sidor ;o shit tänkte jag, det är för mycket! Men efter mycket hjälp av Agnes så fick jag ihop det till 2 sidor. Där av tog jag bort den personliga presentationen, eftersom jag endå hade tänkt att skriva personligt brev. Sen så hade jag ju problem med hur jag skulle skriva adressen? .. jamena, jag bor ju fortfarande hemma, men om 2 veckor gör jag inte det o har ny adress?

Men det slutade med att jag skrev "Nuvarande adress" och "Adress fr.o.m. 1 april" , och det verkade ju funka bra (y) Sen var det ju bara att slänga sig på de personliga breven.. & det hade jag ju oxå problem med, eftersom jag ska skicka till två olika, men endå väldigt lika ställen. Ena stället är en särskola, och de andra ställerna är förskolor. Så i ena brevet riktade jag in mig på mitt intresse till funktionshindrade och teckenkommunikation osv. & i de andra så riktade jag in mig mer på barn i förskolor osv.



Men nu är det äntligen klart! Nu ska jag bara hitta en bra bild som jag ta med. dessutom ska mamma få läsa breven och cv:t imon innan jag skriver ut det och skickar det!

Sen så har jag skickat mejl till Medborgarkontoret om sommarjobb som personlig assistent. Det var Annie som tipsade mig om det, och jag hoppas att jag får jobba med henne :) Sen var det ju så att vi fick hem våra studentmössor häromdagen, och även de kläder vi skickat efter. Jag hade skickat efter ett par mjukisbyxor där det står mitt namn och Student 2011 på. & de var för små! :( så jag mejlade dom nu och frågade ifall det gick att byta dom till en större storlek. Vore ju jättetråkigt om jag inte kan använda dom..

& en sista sak. Andreas söker ett eljobb i jkpg, och vi håller tummarna som bara den på att han får det :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0