Packa, packa, packa..

Hela dagen idag har gått åt till att packa till flytten :D känns verkligen att det är nära nu! Började med all papper och sånt till skrivaren och lite datorskivor och manualer osv. Sedan blev det alla filmer och tillslut resten av alla prylar :p det sista jag packade var alla mina skor, som tillochmed fyllde en hel flyttlåda xD haha, snacka om att ha många skor. Det jag har kvar nu är inprincip alla kläder och elektronik ;) Men nu kommer lite bilder, & därefter ska jag berätta vad jag & älsklingen shoppat idag :D



Klicka på bilden för att se dess vanliga storlek.

På de två första bilderna ser ni att det börjar bli tomt på skrivbordet och det är tomt på filmer och grejer i hyllan och under tvn. De två sista bilderna visar mina 3 fulla flyttkartonger, och 2 mindre kartonger, dessutom två säckar från jysk.. & vad kan de innehålla? ;)

Jo det ska jag berätta. Idag var jag & älskling på jysk. Vi tänkte bara titta på lite påslakan och sådant. Det slutade med att vi kom hem med 4 st asgosiga fiberkuddar, 2st påslakan-set och ett set som jag redan har hemma så vi har två. 2 st kuvert underlakan och 2 st sånadär lakan man har på resårmadrasserna. Dessutom så fick vi med oss en pedalhink till badrummet :p hihi. Men nu jäklar är det inte mycket kvar som ska köpas :D

Nu väntar jag på att Andreas ska komma hem o skicka bilderna från förlovningen och Göteborg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0