Lyckat projekt!

Min dag har varit så otursfull så det bara har gått! Jag har inte haft ett enda rätt, tills vi kom ner till darten och gjorde ett sånt jäkla bra projekt så det inte är sant :D hur kul som helst var det, och de uppskattade verkligen att vi var där. De ville tillochmed att vi skulle komma dit varje tisdag ;) haha.

Men det som har varit dåligt idag, ja det började med att jag försov mig.. Kul! Sedan åkte jag till Ria Center, som jag berättade i inlägget tidigare idag. När jag sedan kom till skolan så upptäcker jag att jag glömt kameran hemma! Som jag nu då behövde tills kvällen, och jag hade inte tänkt att åka hem imellan. Men det fick jag göra lik förbannat. När jag sen väl skulle åka hem så lyckades jag döda bilen innan jag knappt ens startat den.. (alltså starta utan koppling och broms nere..) sen när jag skulle svänga ut från en väg så lyckades jag lägga i fyran istället för tvåan.. Ja gud fråga mig inte hur jag lyckas!

Sen när jag kom hem så insåg jag att det fattades en mugg ;o då ringde mamma mormor och då hade hon tagit med sig den hem för de i kassan hade glömt att packa ner den åt mig. Vilket jag inte tänkte på när jag åkte därifrån. & som liten paus från skrivadet kommer det upp lite bilder på det jag köpte idag :)



Där har vi tavlorna till köket, och det var rätt fantastiskt att jag kunde gissa rätt och hitta likadana på Google, kommer ni ihåg? Men iaf, nu är de mina :) även 5 st Carlsberg ölglas och 5 st muggar. Tog bara en av varje eftersom de stod i diskmasiken så orkade inte ta upp alla.

Men i vilket fall, när jag då väl hade fokuserat på att ta med kameran och nästa stressat tillbaka till stan så upptäcker jag när jag är hemma hos Andreas - JAG HAR GLÖMT MIN PLÅNBOK! & det hade väl egentligen inte varit hela världen, bara körkort liksom. Men just idag så skulle jag & Andreas fixa en sak som vi inte kan göra efter Göteborg, och idag var den enda tiden vi båda kunde. Så jag behövde ju min plånbok. Ah gud, mamma fick komma med den innan hon började jobbet, så det löste sig.

Sen fick vi en hejdundrande kul projektkväll :) riktigt nöjd är jag!

Nu ska jag packa det allra sista tills Göteborg, imorgon hinner jag inte då jag är i skolan till halv 4, tar bussen hem och straxt därefter vid 5 åka till jobbet för att jobba mitt 3:e sista pass. Sen åka hem till älskling o sova för vid 11.17 på torsdag rullar tåget! :D:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0