Hoppas

Kan inte sluta tänka på imorgon och allt som händer framöver! Vill tyvärr inte avslöja för mycket, men det blir väldigt spännande. Tänker fram och tillbaka hur det ska bli och kommer ständigt på nya saker till det. & på tal om hopp så hittade jag dessa fina ringar, Hope, Faith, Love. Riktigt fina, skulle gärna vilja ha dom :)

& idag är det söndag ja, den traditionella tråkiga söndagen. Den har mest bestått av att ligga i sängen o pysa och varit här vid datorn. Har även tagit en promenad med pappa & hundarna. Riktigt skönt ute nu! Bara det kunde låta bli att vara så kallt på nätterna så snön försvinner fortare! Hade ju verkligen varit något. Och jag hoppas verkligen att snön är borta iallafall tills vi har kommit tillbaka från Göteborg!

Nu ska jag sätta mig framför tvn, snart solsida ju :) Imorgon är det en ny dag, hoppas jag mår bättre ifrån min förkylning då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0