Helgen

Min helg har varit sjukt rolig! :) i fredags var det girls night out! Annie kom hem från Malmö och hon hade med sig Louise (: kul o träffa dom igen! Vi var hemma hos Jennelie på förfest där även Nicole var. Sen bar det av mot Jönköping & Centrum, hade riktigt kul!

Sen i lördags var samma gäng + min pojkvän och några killar på fest hos Martin som fyller 23 år idag. Det ägde rum i MC-lokalen och där hade vi riktigt kul med! Dock så drack jag sprit och det ska jag aldrig göra om! Även att jag inte drack alls mycket så blev det snett, sen när jag & Andreas skulle gå hem så tog det typ 2,5h.. Var hemma vid 3 på natten och jag mådde inte alls bra..

Söndagan bestod av att ligga i sängen hela dagen. Både skönt och inte skönt. Men sov för det mesta :)



Från Centrum i fredags. Från vänster: Louise från Malmö, Jag, Nicole, Jennelie lite bakom & sist Annie :)

Idag i skolan var det meningslöst som vanligt på måndagar. En lektion. Säger allting. Sen var det meningen att jag skulle plugga när jag kom hem men det blev ju inte så heller.. Satte mig för att kolla hur mycket adressändring o sånt kostar. Ska nog fixa det snart (: tittade lite på vad bredband kostar, eftersom det måste vi med skicka efter nu för det kommer väl kanske inte fören om 5-6 veckor.

Sen måste jag ju berätta att jag & älskling hade en heldag på Ikea i lördags :D handlade allt som innehöll kök & badrum. Dvs, bestick, tallrikar, glas, kaffemuggar, diskställ.... & badlakan, handdukar, tandborthållare, galjer, tvättsäck.. Ja och så vidare. Blev även att vi köpte en hårfön och en tavla till sovrummet :) Nästa gång vi åker dit blir dagen innan vi får nycklen, och då blir det att handla alla möbler :D

& en sista sak: 10 dagar kvar till Göteborg, 18 dagar kvar till flytten, 89 dagar kvar till Studenten & idag fick vi våran studentmössa :D:D hihi ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0