Göteborg 24-26/3-11

Här kommer bilderna från förlovningen och Göteborg! :)





Middag på Jensens Böfhous, 24/3






Här nere förlovade vi oss :) vi var helt ensamma där och vi hade det helt underbart mysigt :)






Jag älskar dig! <3



På hotellet



& så påväg hem.. Blev tyvärr inte så många bilder utav själva Göteborgs resan. Vi kände väl mest att det var lite klumpigt att ha med min stora systemkamera när vi gick på Nordstan. Så vi bestämde att vi framöver ska köpa en liten kamera tillsammans :) som man kan ha på sådana tillfällen.

Nu ska jag nog snart lägga mig framför tvn. Har varit en lång dag, trots att man missade en hel timme.. Aja, godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0