Fredag

Usch, jag vaknade med sådan fruktansvärd huvudverk idag, och jag hade ont i hela kroppen.. Det gillas inte på en fredag! Dessutom missade jag innebandytuneringen med särskolorna idag. Lite tråkigt :/ men jag sov till halv 1, mycket välbehövligt. Hade fortfarande ont i huvudet då, men tog tablett så det blev bättre. Sedan satte jag mig vid datorn för att se om jag hade fått något svar från Medborgarkontoret. & det hade jag..

Men de hade svarat att jag skulle skriva i ett formulär på Nässjö kommuns hemsida. Så då satte jag mig o gjorde det. Nu är iaf det gjort. Jag har även hämtat hem en blankett där man ska skriva i uppgifter o skicka till Rikspolisstyrelsen, för ska nämliga anmäla mig som vikarie i barnomsorgen i kommunen. & när jag väl skrivit ut och skrivit under allting och skulle skanna in det i datorn för att kunna skicka till till Polisen - ja då funkar det inte!

Efter mycket om och men så kom jag på att jag redan hade ett sådant utdrag, så det visar sig att jag gjort allt detta i onödan.. -.- lite surt.



Nu har jag tagit mig en kladdkake bit :) dock lite dåligt taimat eftersom vi ska äta mat vid 4. Men aja, alltid gott ;) Börjar ju inte mitt nya liv fören 1 april då vi flyttar. & på tal om det så är det exakt 2 veckor kvar tills vi får nyckeln :D:D åh längtar såå! Dessutom är det bara 6 dagar kvar tills vi åker till Göteborg, så bäst att börja packa snart ;) hihi.

Ikväll blir det jobb på Posten igen. Dock bara 4+1 gånger kvar efter ikväll. & varför jag skrivit +1 är för att jag ska jobba åt min syster på söndag, som egentligen inte står med på schemat, alltså är det egentligen inte mer än 4 gånger kvar därefter. Känns lite konstigt nästan ;s nu har man ju vänjt sig vid att jobba där.. Aja, får hoppas på bra besked från alla de ställen jag sökt jobb på. Annars får jag väl söka in på Posten en gång till och/eller som sommarjobb.

Nu ska jag tvätta håret, så man ser någolunda okej ut på jobbet ;) och imorgon blir det fyllechaffis till Eksjö hotell och dans med Annie :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0