Då var det klart med

Igår gjorde jag & älskling adressändring :) skönt att ha det gjort! Nu ska det bara komma papper hem som man ska skriva på och sen skicka flyttkort :) Sen idag var vi och betalade våra sängar som pappa ska åka & hämta imorgon!

Så två stycken sånnahär assköna sängar hämtas imorgon :D och bäddmadrassen är 180, så den täcker båda sängarna :)



Igår var jag chafför till Eksjö med Annie och Jennelie. Var väl helt okej hos Anna med tacos och mys :) Sen på andra förfesten började det redan bli tråkigt. Bara väntade på att klockan skulle gå så vi åtminstonde skulle gå till hotellet. Sen stack vi till en annan fest, ännu tråkigare där! Men sen stack jag & Annie till hotellet för att slippa betala. Hur lamt som helst! var inget folk alls vid den tiden.

Blev väl lite roligare sen när de andra kom med, men var väl inte riktig höjdare. Men roligare än att sitta hemma o tråka endå :)

Nu ska jag & pappa göra americanska pannkakor :D därefter ska mamma läsa mitt Cv och mina personliga brev, så jag kan skriva ut och skicka iväg det ikväll. Ska jobba åt min syster ikväll, lite väl surt. Men får ju pengar iaf.. Sen är det väl på tiden att jag börjar packa :D åtminstonde till Göteborg! Bara 4 dagar kvar nu :) har bara tid idag och lite imorgon. Eftersom jag jobbar imon, har projektarbete hela kvällen på tisdag och jobbar onsdag. Sen åker vi på tosdag :)

Menmen, får iaf hoppas jag hinner packa, har ju läxa o sköta med..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0