ÄNTLIGEN :D:D

Nu äntligen har det hänt! :D och nu äntligen kan jag berätta för er, fullt ut!

Jag & min älskling har fått en LÄGENHET!!!! :D:D:D:D och vi flyttar redan 1 april!! :D det är liksom jättesnart! Vi var hos Lindén igår och skrev på papprerna, så visste ju redan om det i fredags, men igår blev det spikat. Sen var vi o fixade en annan sak igår med, men det får förbli en hemlighet..

Såhär lycklig är jag nu! :D:D



Om inte mer :D Men iallafalla, idag ska vi låna nycklen till lägenheten för att mäta allt :) Väggar och fönster och lådor och, aa allt. Imorgon blir det jobb för min del, bara 9 gånger kvar nu ;s Efteråt ska jag & Amanda till studentfesten som håller hus på Backyard, men jag ska vara nykter. Måste ju komma hem på något sett ;) Torsdag är det studiedag - välbehövligt! Sen när Andreas slutat jobbet så ska vi till jysk och beställa sängarna :D

På fredag kommer ingen annan än ANNIE hem från Malmö :D & hon tar med sig sin klasskompis Louise, eller Lala som de kallar henne där nere. Ska bli riktigt roligt att träffa dom igen! Vi hade ju så kul förra gången. Hoppas på en repris på utgången på centrum :) ska nämligen gå dit med ett gäng tjejer.

På lördag ska jag & älskling åka till Jönköping för att beställa soffa :D & eventuellt köpa lite mer grejer. Men har inte riktigt diskuterat om vi ska handla allting från Ikea nu direkt, eller om vi ska ta det sista veckan innan flytten. Det får vi se :) På kvällen sen ska vi på fest, är en kompis som fyller 23. Så tänkte kolla läget där :)

NU, blev det mycket information på en gång. Men vill bara avsluta med att allt detta kommer bli helt underbart! Först åka till Göteborg för en helg med bara varandra, sedan bara några få dagar efter så flyttar vi :D:D åhh vad jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0