18 dagar kvar..

.. till Göteborg med älskling nu! :D det kommer bli så underbart! Längtar så otroligt mycket efter att få komma bort ett tag, få glömma verkligheten - även att verkligheten är så otroligt underbar just för tillfället - så ska det bli skönt endå. Slippa skolan och föräldrar som tjatar om att göra mina sysslor osv. Bara få vara med min älskling :)

18 dagar kvar tills vi firar 1½ år, det är helt sjukt! Det har redan gått ett halvår sedan vi sa att det gått fort med ett år. Kan inte heller tänka mig hur nästa halvår kommer gå, kommer väl knappt hinna med. & snart är det student med :D ja, jisses!



Våren är äntligen påväg med! Ännu bättre! Jag & min älskling har så himla mycket framför oss, och jag längtar över allt annat för att få uppleva det :)

Men nu ska jag äta! Ciao


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0