Var det såhär studentlivet var?...

Jaa.. Man kan ju undra. I söndags, alltså dagen efter min underbara student ägde rum - vaknade jag med hög feber och ont i halsen och allmänt jättehängig. Underbart! Eller inte.. Låg hela dagen och tittade på film och knarkade ipren. Älskling var snäll o gjorde tacopaj till mig, dock lönade det sig inte eftersom jag inte hade någon smak :(

Igår vart det ännu värre, låg på 39, närmare 40 graders feber :( låg nästan i sängen hela dagen medans älskling var o jobbade. Sjuuukt jobbigt var det! Kunde knappt äta eller något. & idag mår jag lite bättre, har ingen feber, men är fortfarande hängig. Men ack vad ont jag har i halsen!!! Kan verken prata eller svälja :(

& då börjar man ju tänka, var det verkligen såhär studentlivet skulle vara? Usch, och jag som skulle till arbetsförmedlingen igår. Men det får väl vänta.. och tur är väl det, då slipper man allt folk!



Min student i lördags var förövrigt det roligaste jag någonsin varit med om!! Stämningen i aulan och utspringningen och sedan flaket, åhh det går inte beskriva!! Dock tyckte jag det var lite segt på hotellet på kvällen, men kan nog vara för jag var sjukt trött!

Sen var det meningen att farfar skulle komma in o ge mig alla bilderna från balen och studenten i söndags - men jag blev ju sjuk så har inte fått de än. Men jag lovar att de ska komma ut här och på fb så fort jag fått dom. Nu när jag är arbetslös så kan jag ju blogga hur mycket som ;) haha

Men nu ska jag försöka få i mig lite mat.. hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0