Sista skoldagen!

Då vart det sista riktiga skoldagen idag, inte helt fel det inte! Såhär kommer mina sista dagar se ut:

Idag - sista riktiga skoldagen med massa fika ;D
Imorgon - Ledig
Fredag - Ledig
Lördag - Ledig, hämta min balklänning som varit inne på sjusteringar..
Söndag - Ledig
Måndag - Ledig

Tisdag - Träff med klassen för genomgång av bal & student!
Onsdag - Dansträning med balparner + Ölbränboll på kvällen :)
Torsdag - BAL :D
Fredag - Titta på Vetlandas student + klä flaket på kvällen :D
Lördag - STUDENTEEEEEEN! :D:D:D:D

Kommer bli helt insane!! :D Igår var vi även i Göteborg på klassresa. Hur kul som helst! Först var vi på studiebesök på Föreningen Grunden, väldigt intressant. Därefter åkte vi till Liseberg för en föreläsning om det. Kul o höra om det med. Sen fick vi ju såklart gratis inträde ;) Sen var det lunch på Mote Bianco eller vad det nu hette. Efter det fick man välja stan eller Liseberg.

Jag & Jennie gick till stan o shoppade istället :D Där såg vi en massa studenter som hade party på flaken :D såg så himla kul ut! & jäklar vad taggad man blev :D:D Längtar så himla mycket!

Jag fick iallafall med mig hem lite småpynt till lägenheten, ett trähjärta där det stod "God Natt" på som vi ska sätta upp över sängen. Sen två fina ljusstakar. & jag som är så galen i leopard hittade såklart en väska i det mönstret! Bilder kommer någon annan gång :)

Nu ska jag snart börja fixa mig & sedan ta cykeln till skolan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0