Hemtjänsten

Jaha, då har man jobb med. Dock inte så mycket än så länge, har jobb fram till tisdag nu och därefter skulle jag få mer. De hade dagar de visste om i juli och augusti, men det blir säkert mer :)

Så just nu håller jag på att lära mig turerna.. & det är väl inte det lättaste måste jag få säga. Jag har ju fått gå bredvid idag och ska göra det även imorgon. Men när vår tur var klar så upptäckte jag - att jag har ju knappt tänkt på vad det faktiskt är jag ska göra! Och hon jag var med visade inte så värst mycket heller.. Men ska ju gå bredvid imorgon med så får hoppas jag får lära mig mer då. För på fredag ska jag ut själv till alla..

Men mitt schema ser iallafall ut såhär än så länge:
Tors: 7.30-11.30
Fre: 7.30-10.30
Lör: 7.30-10.30
Sön: 7.30-10.30
Mån: 7.30-10.30
Tis: 7.30-10.30

Så har ju 6 dagar iallafall. Fast fattar inte varför jag inte får längre dagar. Men det kanske räcker till och börja med ;)

Har även satt upp lite tavlor på mina bebisar :) gjorde det för ett tagsen, men nu finns de hos mig hela tiden :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0