Glad midsommar!

Hej allesammans!

Idag är det 1 år och 9 månader sen jag fann min underbara älskling :) även 3 månader sen vi förlovade oss! Likaså 3 månader har vi bott i lägenheten. Det går verkligen fort. Idag var det även första dagen jag stod på egna ben på jobbet, alltså var jag helt själv idag. Jag tycker det gick förvånansvärt bra! Gick bara 7.30-10.30 idag, bara 3 timmar och det gör jag varje dag nu fram till tisdag. Därefter har jag bara fått 4 dagar i juli och 4 i augusti.. Tycker jag är rätt konstigt för de är hela tiden en man kort. Så får väl hoppas att det blir fler dagar.

Midsommarafton idag då. Ska åka ut till mina föräldrar vid 12 och äta massa god mat :) och min kära sambo hade lovat att han skulle städa hela lägenheten idag när jag jobbade. Men inte! Nej då har han luggit o sovit hela tiden! Nu är han i duschen och jag tror då inte han kommer göra något innan vi åker. Aja, så är väl livet när man bor ihop kan jag väl tänka mig. Ikväll vet jag inte vad som händer. Jag blir väl chaufför eftersom jag ska upp & jobba imon vid halv 8.

Men till er alla andra vill jag önska en riktigt trevlig midsommar! & så får vi hålla tummarna på att regnet håller sig borta..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0