Bildbomb: Studenten

Här kommer även bilder från min student. Klicka på dom för att se större storlekt.


Här kommer viiiiii :D:D



För jag har tagit studenten, fy fan va jag är braaaa !!!





Flaket var nog det roligaste jag varit med om!! Helt klart det roligaste på hela studenten!




Hemma för tårta och presenter :)

Sedan bar det av mot hotellet för ännu mer firande. Dock tyckte jag inte detta var så värst roligt. Men det gick ann. Tråkigt nog blev jag sjuk dagen efter. Så har luggit med feber och skit hela förra veckan. Sög verkligen!

Men det var det, nu ska jag ta mig något att äta för att sedan gå in på en nyhet i nästa inlägg :)

Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0