Bildbomb: Balen

Här kommer det en himla massa kort från balen, men de flesta kan ni se på facebook.
Lite lättare att ladda upp där :) Klicka på bilderna för att få se dess riktiga storlek!


Hemma hos mig innan vi åker ner till parken :)


Nu kommer Conny med bilen :)


& här anländer vi


Träffade jättefina AmandaKlara och tog lite kort med både Kevin och min älskling :)


Jag & Evelina - Andreas & Jennie - Jennie & Jag - Jag & Frida - Frida & Daniel


Emma - Agnes - Emil och bakom Catte - Elin


AmandaKlara - Jennie & Andreas - Jennie & Andreas - Frida & Daniel


Jag & Kevin på röda mattan. Gud va bött det var! På sista bilden ser ni hur blöt min klänning var..


Sen några inne på hotellet :)

Måste bara säga att jag hade en helt underbar dag - trots vädret! Jag tror nog aldrig jag haft så kul när jag varit så uppklädd ;) haha. Det finns fler bilder på facebook, så titta gärna där med. Nu ska jag ta en liten paus för att sedan göra en bildbomb från studenten med :)

Pusspuss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0