Balen 2011

Igår gick jag balen, det var nog den roligaste kvällen i mitt liv! :D:D jag vill tillbaka och göra det igen! Dock så spöregnade det hela kvällen och tvingades gå med paraply på röda mattan :( men det gjorde inget, vi hade sjukt kul där inne endå :D åååh det var så underbart!

Jag och min baldejt Kevin fick sitta vid ett bord där det var mestadels lärare, men det var väldigt trevligt endå :) vi fick tre-rätters som bestod av en skagelrapé till förrätt, fläskfile och potatisgratäng med rödvinssky till huvudrätt, som förövrigt var sjuukt gott! Därefter efterrätt på chokladmousse med hallonöverdrag, kvällens höjdpunkt ;D

Sen efter ett antal timmars sittande vid borden fick vi äntligen göra vad vi ville. & det blev mycket dans och dricka, jaa, såhär roligt har jag nog aldrig haft! Dansade med en hel del killar, men jag kände alla så helt okej :) Synd bara att det skulle regna så..

Så kort sagt så går det inte riktigt beskriva denna känsla av hur det var därinne och på mattan. Det var iallafall väldigt roligt och jag skulle såå himla gärna göra om det!! Dock så har jag inte fått alla bilder än, så kan inte lägga upp här just nu. Men det kommer, jag lovar!

Idag ska jag & Annie åka till vetlanda för att titta på när Sofi tar studenten :) OCH IMORGON ÄR DET MIN TUR!!!! :D:D:D åh så jäkla taggad! Just nu skiter jag i att det spöregnar! Har vi tagit oss igenom balen i spöregn, så ska vi väl göra det på studenten med :D

Men hörs nog på söndag då jag kommer berätta om min student :D:D hejhej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0