Del två av lång lista

156. Barnprogram du avskyr: Dagens, överhuvudtaget
157. På din fritid: Umgås jag med min sambo
158. Men vill: Inget annat?
159. Om sex månader: Har jag och Andreas snart varit förlovade i 1 år <3
160. Samlar på: Angelina Jolie filmer
161. Din värsta ovana: Rapa
162. Din bästa ovana: Finns det bra ovanor?
163. Kändis du skulle vilja vara: Angelina Jolie
164. Kändis du skulle vilja vara med: -"-
165. Du ångrar att du inte: Fortsatte med träningen efter balen..
166. Du blir glad av: Andreas :)
167. Du blir förbannad av: Mycket
168. Din bästa raggningsfras: Har ingen
169. Drömjobb: Fotograf
170. Om du fick 10 miljoner: Skulle jag resa och köpa en Mustang Boss Cabrolé och en lyxvilla
171. Bästa ställe i ditt hemland? Göteborg
172. Det här skulle du inte göra ens om du fick en miljon: Mycket
173. Största hemlighet: Kan jag ju inte säga, då är det ju ingen hemlighet längre
174. När ingen ser dig: Så ser ingen mig ;)
175. Nära-döden-upplevelse: Vet inte
176. Ditt livs bästa ögonblick: När jag träffade Andreas :)
177. Bok och låt du önskar du hade skrivit: Va?
178. Dina bästa festkläder: Helst ingenting eftersom jag aldrig kan bestämma mig
179. Bästa tekniska uppfinningen: Mobilen, datorn
180. Levande begravd eller levande kremerad: Kremerad
181. Du kommer till himlen / helvetet: Himlen såklart ;)
182. Brott du begått: Aa det är väl o ladda ner film eller något då
183. En sak du stulit från en kompis: Har jag säkert gjort när jag var liten
184. Du har knarkat / testat droger: Nej, aldrig
185. Om Ja; Vad: Inget
186. Har du någon bästis? Nej
189. Gruppsex: Nej
190. Har du haft sexuella fantasier om det egna könet: Nej
191. Har du haft sexuella fantasier om vänners föräldrar/syskon: Beror på hur man ser det ;p
194. Har du använt sexleksaker: Nej
195. Vilka: Nej
196. Antal one-night-stands du har haft: Ingen
197. Har du betalat för sex: Nej
198. Det kostade: Inget
199. I din umgängeskrets har du haft sex med: Min pojkvän
200. Könssjukdom: Nej
201. Vilken: Nej
202. Från vem: Nej
203. I din umgängeskrets vill du helst ha sex med: Min pokjvän
204. Har du varit otrogen: ALDRIG
205. Mot vem: Ingen
206. Med vem: Ingen
207. Din konstigaste sexuella upplevelse: Första gången
208. Beskriv dig själv med tre ord: Just nu: Trött, rapig, dyster
209. Har du nån gång varit deprimerad: Ja
210. Känner du någon som varit/är deprimerad: Ja
211. Finns det någon du vill lägga en förbannelse på: JA!
212. Har du blivit behandlad som skit av en vän? Ja det med
213. Vad gjorde du då: Brydde mig inte
214. Vad får dig alltid att skratta? Andreas :)
215. Har du bra självförtroende? Ibland
216. Älskar du livet? Ja det kan man säga
217. Vad önskar du? Att jag får åka hem och sova nu..
218. Vad tycker du är gott? Mat
219. Vad har du för humor? Asbra :p
220. Har du varit fruktansvärt kär någon gång? Är det nu :)
221. Vad ska du göra idag? Sova!!
222. Vad ska du göra där? Sova?
223. Har du varit på IRL-träff? Nej
224. Har du fått vänner via webben? Ja
225. Vad gör du mest när du är vid datorn? Nördar Facebook, lyssnar på Spotify och skriver här
226. Vad läser du varje dag? Händelser på Facebook ;)
227. Vad dricker du varje dag? Någon slags dricka
228. Favoritdagstidning: Vet inte
229. Favoritveckotidning: Vet inte
230. Mobiltelefonen betyder för dig: Väldigt mycket


Så nu är del 2 klar.. Bara sista delen kvar. Men den får nog bli på onsdag om jag inte gör den under dagen imorgon (idag) . Nu ska jag snart förbereda maten för lilleman :) Får se om han vaknar och håller mig sällskap de sista timmarna som han brukar, eller om han sover vidare ;p hoppas nästan han sover så vi inte väcker hela huset ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0