Shopping!

Nu har jag jobbat en hel del. Eller ja, mina 7 dagar i rad är över. Så jag har varit lite ledig nu onsdag och torsdag. Sen jobbade jag ett pass imorse. & det var meningen jag skulle jobbat nu på söndag med, men det behövde jag inte nu. Så då kanske man kan ta o åka någonstans :)

I onsdags var jag på sjukhuset och fixade mig delegering. Så nu ska det bara skrivas på av min chef, sen får jag ge ut medecin - vilket gör att jag förhoppningsvis kommer att få mer tider att jobba :)

Igår var även jag & Emelie i jkpg för en shoppingtur :) jag hade ju fått studiebidrag denna månaden, trots att man bara gick någon vecka innan vi tog studenten. Men det satt ju inte fel! Så jag shoppade en hel del, kändes bra. Man måste ju skämma bort sig lite ibland ;) haha.



Denna långklänningen från H&M fick jag med mig hem :) har alltid tyckt att det varit snyggt, men aldrig tagit mig i kragen och köpt en själv. Så får hoppas att det fina vädret kommer tillbaka så jag kan använda den :) Köpte även ett sexigt nattlinne med tillhörande trosor med som överraskning till min älskling ;) & självklart var det i leopard, jag som är tokig i det! haha.

Båg BH Svart

Jag köpte även en bikiniöverdel på Lindex så att jag kan använda underdelen i leopard jag har här hemma. Den nuvarande överdelen är för liten, så nu kan jag använda det igen :)

Sen så köpte jag 3 par Pieces trosor, det behövdes! & en plåtplånbok fick jag med mig oxå, eftersom jag på min första utgång som 18 åring tappade bort min gamla, så passade det bra att köpa en ny nu :) Lite smidigare än den stora plånboken jag har nu.

Det var väldigt trevligt må jag säga. Skönt att få skämma bort sig lite ibland! Åt även väldigt god mat på Resturang Majoren! Sen var det meningen vi skulle sola lite med, men det fick bli på baksidan hemma istället ;) Nu ska jag se om man inte kan ta och åka iväg en sväng i helgen :) nu när jag endå inte ska jobba på söndag så är man ju lite friare :) ska nämligen jobba varje helg nu fram till mitten av augusti tror jag det var. Är ledig en helg, runt den 24/7 så får se om man åker någonstans då med kanske :)

Pusspuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0