Gud vilken natt!

Ja,  jag säger det igen, gud vilken natt! Som jag berättade igårkväll så var Linden hos oss för att fixa elementet. Och det gjorde att jag inte kunde sova något på hela dagen. Alltså hade jag varit vaken från kl 6 på morgonen eftersom jag jobbade på Hemtjänsten då. På kvällen var det meningen jag skulle sova en stund, så jag skulle orka med natten.

Men jääävlar, om jag får uttrycka mig så, var trött jag blev! Det var liksom så att jag kom på mig när jag satt o blundade. Så fick gå upp o gå lite flera flera gånger. Usch jag tror nog aldrig jag varit så trött innan. Jag var ju vaken i över 24h..! Sen på morgonen började lillen spy o ha sig så då blev jag pigg vill jag lova.

Sen när jag äntligen kom hem och fick sova, ja då sov jag till 5 på eftermiddagen! Jag hörde inte ens när Andreas kom hem, och jag brukar höra allt och vakna. Men ack så trött jag var! Jag hade nog lätt kunnat sova lite till men man ska ju inte sova för länge heller.. Får hoppas jag är utvilad så jag klarar denna natten :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0