Cocothai

Just nu sitter jag här i morgonrocken och har sovit min skönhetssömn efter natten hos buspojken :) han vaknade vid 05.30 och då var det fullt ös hela morgonen fram till dagspersonalen kom :p Vaknade lite över 3 idag, så sov inte lika länge som efter förra natten.

Min älskling kom hem för en stund sen och han började klaga direkt om att han inte orkade diska :p så han åkte iväg igen för att hämta mat på cocothai! Mmm! Ibland får man fuska lite (a) så för min del blir det kycklingspett med den gudomliga jordnötssåsen! & jag hoppas det räcker så jag kan ta med tills inatt med ;)



Ska som sagt jobba inatt med. Så jag uppdaterar nog mer sen mot kvällen natten. & Andreas har lovat att han ska vara uppe med mig hela natten, men vi får väl se hur det går. Han sa innan att han skulle dricka och ta hit lite folk, det gör väl inget, bara jag får vara med genom camen ;) haha.

Men nu ska jag se till och få på mig lite kläder. & så får jag ju diska så vi har något att äta på :p jag lär ju hinna klart innan han kommer hem igen, den slöfocken skulle ju till godishuset med.. (Systembolaget) haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0