Åska

Jaha, då vart åskvädret över. & jag är fortfarande vaken. Duktiga jag :) och lillen sover som en gris :) han har inte hostat något alls, så har inte behöv ingripa något mer under natten. Hoppas det fortsätter fram tills morgonen och att maten fungerar som den ska sedan :)

Tycker det går bra dethär. Jag var rätt hungrig innan men det har gått över. Får se när jag tar maten, och OM jag tar maten. Helst ska man ju inte äta på natten. Eftersom kroppen är van vid mat på dagen och att den liksom roffar åt sig allt den kan på natten. Dock är det ju inte mycket bättre med Powerking och choklad som jag just nu smaskar på.. Aja, kanske ska ta o värma maten när jag känner mig hungrig som småning om.

Sitter och tittar på barntenderskolan, ser rätt kul ut. Hade varit roligt och få gå en sådan skola. Men vetifan om jag skulle pallat all festande? Blir jävligt sugen på att åka utomlands iaf! Hoppas att det blir att vi åker i september när vi firar 2 år tillsammans :) det går fort!



Imorgon (idag) får vi se vad som händer. Jag ska iallafall sova när jag kommer hem, självfallet. Sist jag jobbade natt så sov jag enda till Andreas kom hem från jobbet - alltså till 16.30.. Och det är ju egentligen vad man behöver sova, 7h. Men det kändes väldigt länge. Fast kanske sover lika länge imorgon, eller aa - det är ju egentligen idag! Men man tycker inte att det är idag när man inte har sovit något. Så jag ska ju hit idag igen, fast 21.30 på kvällen då. & det är ju dryga 18h kvar ;)

Nu börjar det kurra lite i magen igen! Så ska nog ta o värma lite mat. Gjorde köttfärslimpa tidigare idag (igår), som jag totalt misslyckades med. menmen, det går ner. Kanske uppdaterar ännu mer inatt, så håll utkik - såhär mycket har jag nog aldrig skrivit :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0